Sådan virker vores opgaveservice
Når du indsender en opgave på Andelsportal.dk får du 3 tilbud fra vores udvalgte leverandører eller håndværkere.
Hos andelsportal.dk har vi siden år 2000 formidlet tilbud på bygge- og renoveringsopgaver til landets andelsboligforeninger. Vi har et netværk på mere end 1.000 leverandører, der kan give tilbud på både andelsboligforeningens fælles projekter og den enkelte andelshavers bygge- og renoveringsopgaver.
Derfor har vi et stort netværk af samarbejdspartnere og leverandører i hele landet, som kan give tilbud på alt lige fra renovering af badeværelser, til opsætning af altaner eller ejendomsadministration.
1. Beskriv kort opgaven
Lav en kort beskrivelse af den opgave, som du eller din andelsboligforening skal have tilbud på.
2. Vi ringer dig op
Når du har indsendt din opgave bliver du ringet op af en medarbejder fra vores afdeling for service og byggetilbud. De gennemgår, at vi har alle nødvendige oplysninger på plads.
3. Du modtager 3 tilbud
Vi lægger opgaven i udbud og finder 3 dygtige leverandører, der passer til opgaven. De tre leverandører kontakter dig inden 3 arbejdsdage for hver især at afgive tilbud på opgaven.
4. Du vælger en leverandør
Når du har modtaget de tre tilbud kan du frit vælge, om du vil benytte et af de tre tilbud du har fået fra leverandørerne.