Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Arbejdernes Landsbank

Har jeres ejendom en vedligeholdelsesplan?

Alle ejendomme har løbende brug for at blive vedligeholdt. Og det kan være svært for den enkelte boligforening, at have et fuldstændigt overblik over ejendommens øjeblikkelige tilstand og ikke mindst de fremtidige vedligeholdelsesopgaver.

Derfor bør jeres forening seriøst overveje gennem Andelsportal.dk at tage kontakt til virksomheder, der er specialister i vedligeholdelsesplaner.

Vedligeholdelsesplan – hvordan?

Den byggesagkyndige kommer ud til jeres ejendom og foretager en gennemgående undersøgelse og udarbejder derefter en tilstandsrapport, som danner grundlag for jeres vedligeholdelsesplan. Herved får I et øjebliks billede af jeres ejendoms tilstand og et rigtig godt grundlag til at planlægge de næste mange års vedligeholdelsesarbejder til glæde for andelsforeningen og jeres andelshavere.

Vedligeholdelsesaftale

Med baggrund i vedligeholdelsesplanen udarbejder bestyrelsen en vedligeholdelsesaftale i samarbejde med en af de entreprenører, som har givet tilbud på opgaven gennem Andelsportal.dk I praksis giver aftalen foreningen en oversigt over de vedligeholdelsesopgaver, som løbende skal udføres på ejendommen. Så behøver jeres forening i fremtiden ikke at tænke på om vedligeholdelsesopgaverne bliver udført og til tiden. Det skulle den valgte entreprenør gerne holde styr på for jer.