Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

Få uforpligtende tilbud på ejendomsadministration

Benyt en dygtig administrator til ejendomsadministation af jeres andelsboligforening. Så får I professionel hjælp til en lang række af andelsboligforeningens administrative opgaver.

  • Nemt – Indsend opgaven online
  • Hurtigt – Bliv kontaktet inden 3 dage
  • Administratorer i hele landet
Se hvor enkelt det er

Overvejer I en ny ejendomsadministrator?

De fleste andelsboligforeninger får en ejendomsadministrator tilknyttet for at sikre sig hjælp til foreningens opgaver. En ejendomsadministrator kan hjælpe andelsboligforeningen med en lang række administrative opgaver og er samtidig med til at sikre, at alt går rigtigt til.

Mange administrationsselskaber har både jurister og revisorer tilknyttet, så de kan stå for og hjælpe med den sagkyndige bistand, som andelsboligforeninger har brug for.

Det kan en administrator hjælpe jeres andelsboligforening med:

  • Administration af andelsboligforeningens beboere – både andelshavere og lejere
  • Opkrævning af boligafgift og andre former for betalinger
  • Økonomi, regnskab, årsrapport og budget
  • Bogføring
  • Administration af eventuelle erhvervslejere i andelsboligforeningen og deres lejerafgift
  • Arkivering og opbevaring af foreningens dokumenter
  • Juridisk rådgivning
  • Assistance ved generalforsamling – eksempelvis som dirigent
  • Hjælp i forbindelse med salg og overdragelse af andelsboliger
  • Møder med foreningens bestyrelse, hvor ordinær generalforsamling forberedes, ligesom at udkast til budget og regnskab gennemgås.
  • Ajourføring med den gældende lovgivning

Mange administrationsselskaber tilbyder også hjælp til ejendomsdrift, byggesagsadministration, vedligeholdelsesplaner, håndtering af ventelister, kontakt til både penge- og kreditforening og bistand i forbindelse med udarbejdning af valuarvurdering.

Få kontakt til kompetente ejendomsadministratorer ved at indsende jeres opgave til Andelsportal.dk. Inden for 3 dage bliver I kontaktet af administrationsselskaber, som kan give tilbud på ejendomsadministration i jeres andelsboligforening. Det står jer frit for om I vil vælge et af de tre tilbud.

Hvad skal man undersøge, når man vælger en ejendomsadministrator?

Når I skal vælge en administrator, skal I sikre jer, at foreningens behov bliver dækket, og at administrator kan løse de opgaver, I har nu og i fremtiden. Ved valg af administrator vil det være en god idé at undersøge, hvor han eller hun er forsikret, og om vedkommende kan skabe økonomisk tryghed og driftsmæssig klarhed, så både bestyrelsen og hver enkelt andelshaver har det fulde overblik.

Husk også, at I ikke skal være bange for at stille krav til andelsboligforeningens administrator. Administrator er ansat til at varetage jeres forenings interesser. Er man ikke tilfreds med sin administrator på grund af service, ydelser eller pris, kan det anbefales, at markedet undersøges for andre muligheder.

Ligeledes er det en god idé at indhente flere tilbud på ejendomsadministration, så I sikrer jer, at I vælger den rigtige ejendomsadministrator til foreningen.

Vidste du?

I de andelsboligforeninger, hvor det er svært at finde folk til bestyrelsen, så kan en god aftale om ejendomsadministration være løsningen. Administrationen kan aflaste bestyrelsen og give bestyrelsesmedlemmer mere tid til bestyrelsesarbejdet. Herved bliver det ofte mere attraktivt at sidde i bestyrelsen, fordi arbejdsmængden bliver mere overskuelig.

Skræddersy administrationsaftalen, så den passer til jer

Det varierer meget, hvilket behov for ejendomsadministration de forskellige andelsboligforeninger har. Nogle andelsboligforeninger har kun brug for at basale opgaver bliver løst af deres administrationsselskab, mens andre ønsker at administrationsselskabet skal varetage så mange opgaver som muligt. De fleste administrationsselskaber kan skræddersy en administrationsaftale, så den passer til de behov, som jeres andelsboligforening har.

Få kontakt til tre gode administrationsselskaber og få en pris på ejendomsadministration i jeres andelsboligforening. Send jeres henvendelse ind nu og modtag gratis og uforpligtende tilbud på ejendomsadministration.

Bestil tre tilbud på ejendomsadministration →


Ny ejendomsadministrator – Få 3 tilbud

indsend opgave

Indsend din opgave

Beskriv kort den opgave, du ønsker at få udført

Opgave behandling

Opgaven behandles

Vores serviceafdeling kontakter dig telefonisk

Tilbud modtagelse

Du modtager tilbud

Tre udvalgte håndværkere giver dig et tilbud

Vælg leverandør

Du vælger håndværker

Vælg frit mellem de tre tilbud, og opgaven udføres

Det siger andre andelsboligforeninger

AB Paludan Müllers Vej 5-7

Det gik let og smertefrit. Vi sendte en ret specificeret forespørgsel ud på, hvad vi søgte hos en valuar og fik leveret nogle tilbud indenfor dette.”

Andelsforeningen Dronningensgade 15

Det har været fint, der var respons og vi fik 3 tilbud på dørtelefoner. Oplevelsen var at det fungerede. Vi fik de tilbud vi havde bedt om.

AB Nørrebrogade 66-70

“Jeg var meget positivt overrasket over, at der var en person, der ringede og uddybede opgaven. Det er jo en gratis service. Det gav os mulighed for, at få overblik over prisniveauet på opgaven.”

Slip for besværet med selv at finde dygtige håndværkere