Vurdering af mangler/fejl
Spørgsmål: Hej. jeg har lige købt en lejlighed på ovenstående adresse, den er selvfølgelig blevet tilset af en vurderingsmand inden jeg overtog den, og der blev konstateret nogle mangler/fejl,som jeg modtog penge til at få udbedret, efterfølgende inde for de 14 dage jeg havde til selv at gennemgå den, fandt jeg yderligere nogle fejl, bla. noget el udtag i entreen, samt at væggen i mine køkkenskabe simpelthen smuldre væk, de fejl har jeg gjort opmærksom på, og fået tilsendt en check til udbedring, beløbet er kun bedømt ud fra beskrivelser om omfanget af manglerne/fejlene, som er blevet givet fra et medlem af bestyrrelsen i andelsforeningen, altså der har ikke været en vurderingsmand ude og tilse det endnu engang.
Mit spørgsmål er, det beløb man får til udbedring, skal det kunne dække at en fagmand kommer ud og laver det, i dette tilfælde en elektriker og en murer, eller er det tænkt som at jeg selv skal lave fejlene? Problemet ligger selvfølgelig i at jeg ikke mener jeg har fået nok penge til rådighed for at få lavet de ting. Håber i kan give mig et svar, eller evt. henvise til et sted som kan svare, på forhånd tak.
Kære Kevin
Jeg er desværre nød til at henvise dig til at læse den kontrakt du har underskrevet tillige med vedtægterne idet det af disse to dokumenter bør fremgå hvilke regler der er gældne.
Held og lykke.
Med venlig hilsen
Anette Dyhl
Administrationschef
DATEA AS
Lyngby Hovedgade 4 · 2800 Kgs. Lyngby
Direkte tlf.: 45260214
Mobiltlf.: 25276955
ady@datea.dk
www.datea.dk
Flere spørgsmål