Problemer med administrator
Vi har igennem længere tid (2 år) havft store problemer med lange eller helt manglende svar fra vores administrator. Det daglig med salgs af lejligheder, betaling af regninger osv, fungerer næsten upåklageligt. Men så snart der er juridiske spørgsmål og tvister, så er der total tavshed. Jeg vil gerne uddybe, men ikke noget hvor det bliver uploadet på jeres hjemmeside. Vi har skrevet flere breve, dels i december 2007, dels i januar 2008, og igen 2 breve med tidsfrister her i august. I den mellemliggende tid har vi jævnligt ringet og rykket for svar. Hvad gør vi? Hvordan trænger vi i gennem til vores administrator? Hvordan får vi den hjælp, som vi mener vi betaler for? Der er jo ingen som er tjent med at sagerne med utætte badeværelsesgulve, tvister om salg, projektmateriale til tagarbejder (vi har utæt tag) osv trækker ud i en uendelighed. Hvor får man hjælp, og hvilken hjælp skal der til?
Jeg vil foreslå, at I på et bestyrelsesmøde tager en drøftelse om forholdet til jeres administrator og at bestyrelsen efterfølgende retter skriftlig henvendelse til det administrerende selskab med henblik på afholdelse af et møde for en afklaring (forklaring) af det fremtidig samarbejde.
Hvis ikke resultatet af mødet er tilfredsstillende eller den efterfølgende administration, bør I overveje at skifte administrator.
Med venlig hilsen
Jacob Linvald
Advokat
DATEA AS
Lyngby Hovedgade 4 · 2800 Kgs. Lyngby
Direkte tlf.: 45260502 · Mobil tlf.: 24431144JAL@datea.dkwww.datea.dk
Flere spørgsmål