Administrator
Hej Vi er en lille andelsforening, der blev startetb for ca. 2½ år siden. Vi har 8 lejligheder, hvoraf den ene ved overtagelse var udlejet og stadig er det. Mit spørgsmål lyder på: Vi kan da godt som bestyrelse selv varetage de daglige pligter, samt administrere foreningen ikke…?? eller skal vi have en ekstern til administrator…?? Mvh. Rikke
Foreningsnavn: Andelsboligforeningen Stenlille Hovedgaden 45 AB
Navn: Rikke Hansen
Kære Rikke Hansen
Der er umiddelbart intet i vejen for at i selv varetager såvel driften som administrationen, tjek dog lige jeres vedtægter idet det kan være bestemt i disse at I skal have en administrator. Står der dette i vedtægterne så skal I blot have det ændret således at bestyrelsen varetager driften og at det kan besluttes af generalforsamlingen at antage en administrator.
Held og lykke med jeres fortsatte virke.
Med venlig hilsen
Anette Dyhl
Administrationschef
DATEA AS
Lyngby Hovedgade 4 · 2800 Kgs. Lyngby
Direkte tlf.: 45260214
Mobiltlf.: 25276955
ady@datea.dk
www.datea.dk
Flere spørgsmål