Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Rohde & Hansen Ejendomsservice ApS

Administrator

Hej Vi er en lille andelsforening, der blev startetb for ca. 2½ år siden. Vi har 8 lejligheder, hvoraf den ene ved overtagelse var udlejet og stadig er det. Mit spørgsmål lyder på: Vi kan da godt som bestyrelse selv varetage de daglige pligter, samt administrere foreningen ikke…?? eller skal vi have en ekstern til administrator…?? Mvh. Rikke
Foreningsnavn: Andelsboligforeningen Stenlille Hovedgaden 45 AB
Navn: Rikke Hansen

Vores svar fra

Kære Rikke Hansen
Der er umiddelbart intet i vejen for at i selv varetager såvel driften som administrationen, tjek dog lige jeres vedtægter idet det kan være bestemt i disse at I skal have en administrator. Står der dette i vedtægterne så skal I blot have det ændret således at bestyrelsen varetager driften og at det kan besluttes af generalforsamlingen at antage en administrator.

Held og lykke med jeres fortsatte virke.

Med venlig hilsen
Anette Dyhl
Administrationschef
DATEA AS
Lyngby Hovedgade 4 · 2800 Kgs. Lyngby
Direkte tlf.: 45260214
Mobiltlf.: 25276955
ady@datea.dk
www.datea.dk

Andelsportal.dk
Om forfatteren Andelsportal.dk har siden år 2000 formidlet nyheder, informationer og services til landets andelsboligforeninger. Forskellige forfattere har løbende skrevet artikler og bidraget med viden til andelsportal.dk’s arkiv af nyheder, guides og indlæg.

Flere spørgsmål

Har du et spørgsmål til brevkassen?

Tak.

Vi har modtaget dit spørgsmål. Vores brevkasseredaktører kan desværre ikke besvare alle spørgsmål. Vi kan derfor ikke garantere at dit spørgsmål bliver besvaret og udgivet på hjemmesiden.