Hej Mikki,
Opsæting af bimålere i de enkelte boligforeninger, er et emne der virkelig er ved at blive brandvarmt, efter at DONG har valgt at sætte deres målerleje op med 100 %.
Ideén er at boligforeningen har en fælles måler, som de betaler leje af og så får opsat en bimåler i den enkelte lejlighed, hvor man ud fra disse afregner forbruget individuelt.
Jeg har talt med en nogle fagmænd på området og i følge deres beregninger, ser det ud til at en investering i bimålere ville kunne betales tilbage i løbet af 4-6 år.
Dette vil jeg betragte som en ganske fornuftig investering at foretage sig og sammenligner man med tilbagebetalingstider på andre investeringer i boligen ligger disse tit på op til 10 år.
Jeg ville helt klart overveje denne løsning og prøve at gå ud indhente tilbud på jeres bimålere.
Gennem os kan du hente 3 uforpligtende tilbud http://www.andelsportal.dk/indhenttilbud/
Vores journalister og serviceafdeling arbejder i øjeblikket på en række artikler om behovet for bimålere i landets boligforforeninger, så følg med på vores hjemmeside og i vores nyhedsbreve.
Med venlig hilsen
Martin Borgstrøm
Andelsportal.dk